środa, 11 lutego 2009

Za oknem zimowo zaczyna się dzień, zaczynam kolejny dzień życia ..

Kiedy na początku grudnia dowiedziałam się, że mój bliski znajomy idzie do wojska, wiedziałam, że w jakiś sposób muszę się z nim jakoś pożegnać na ten czas oraz, że powinien mieć zdjęcia najbliższych sobie osób zawsze przy sobie.
W ten sposób powstał ten scrap/album? ze sporą ilością osobistych zdjęć, głównie jego dziewczyny oraz najbliższych przyjaciół. Dlatego też pokazuje te strony ze scrapa, na których widać auta, a nie osoby postronne ;)

Przyznam, że nie miałam wtedy jeszcze materiałów oraz narzędzi na jego zrobienie, dlatego choćby siedziałam dwa dni nad postarzaniem kartek z "Grzechów dzieciństwa" - Bolesława Prusa. Niby były stare i pożółkłe, ale chciałam żeby wyglądały trochę inaczej. Ok, przyznam się - myślałam, że będzie efekt tuszowania ;) nie wyszło, ale efekt też jest niezły. Jest też sporo zalaminowanych koniczynek na szczęście. Zdjęcia są przysłonięte fragmentami okładki na dokumenty ;) Bindownicy nie miałam, nie mam i pewnie jeszcze długo mieć nie będę, dlatego wykorzystałam stary zeszyt. Wydłubałam metalową sprężynę, przycięłam i dostosowałam do swoich potrzeb ;) Trzeba sobie jakoś radzić. Taki ten album z wszystkiego i z niczego, ale osobisty i szczery :)

Album miał być męski - w końcu jakby zareagowali chłopaki w wojsku ;)











Ten fragment musiał się znaleźć w tym scrapie.. :]



Pozdrawiam - Strucel :]

4 komentarze:

Juunka pisze...

Męski jest, zadanie wypełnione ;]

Podziwiam za wycinanie dziurek na sprężynkę... Chociaż sama wiem jak to jest, jak się bez bindownicy żyje, bo ja swoją od niedawna mam ;)

Nulka pisze...

kocham ludzi kreatywnych! właśnie tacy podkreślają regułę, że i bez materiałów "profesjonalnych" można zrobić coś co jest przyjemne w odbiorze, dobre kompozycyjnie... po prostu ma ręce i nogi!

p.s. się ujawniam z cichej podczytywaczki w aktywną czytaczkę bloga :))

Jaszmurka pisze...

Potrzeba matką wynalazków! :D

Super wybrnęłaś z tą sprężyną!

Album świetny. Bardzo się Jaszce podoba :D

elianka pisze...

rewelka. Jest męski, prosty a świetny, wymowny i ze stylem. Brawo