niedziela, 6 listopada 2011

help

Szanowne Panie.. :D

Przychodzę po prośbie. Od jakiegoś czasu siedzę nad farbami i kombinuję jak koń pod górę. Może któraś z Was poradzi mi jak uzyskać taki efekt w scrap'ach?



Próbowałam z farbami akrylowymi, plakatówkami, i barwnikami do malowania ścian, ale "strzelanie" z nich na papier nie daje takiego efektu jak oczekiwałam. Jaszmurka mówiła mi kiedyś, że to farby w spray'u, ale zanim je nakupię, chciałabym móc wypróbować wszystkie możliwości. Dlatego proszę o radę.. - jak tego dokonać? :D
HELP :D

5 komentarze:

Mrouh pisze...

Akwarelki na pewno dadzą podobny efekt, a pewnie też ecoliny, ale tych nigdy nie używałam. Powodzenia:-)

Strooisel pisze...

boję się, że akwarele za bardzo rozmoczą papier

ecoliny? muszę to sprawdzić, dziękuję! :D

ankan pisze...

Specem nie jestem ale też mi to wygląda na ecoliny.

Jaszmurka pisze...

Kochana ja nic takiego nie mówiłam :P
To co się mnie pytałaś (na mojej pracy to było prawda?) to był sprej- a tutaj to raczej ecolina jest. No tak na 99% :D

ściskam :*

Strooisel pisze...

a dziękuję :)