środa, 2 czerwca 2010

:D


Łaaaaaaaaaaaaaaaaaa! To znowu ja :D I jak zwykle po tak długiej przerwie nie wiem od czego zacząć :P 

Jakiś czas temu spotkałam w pracy właścicielkę nowootwartego w Łodzi Centrum Hobbystycznego - Twoje ozdabianie. Kilka dni później odwiedziłam sklep osobiście i kupiłam swoje pierwsze papiery scrapowe. Na taki sklep czekałam! Tyle rzeczy w jednym miejscu. No i normalne ceny :D


A oto kartka wykonana z owych papierów z okazji Pierwszej Komunii Świętej. Robiona w nocy w przeddzień komunii kuzynki. Miała być przeszywana na maszynie, ale nie chciałam już po nocy hałasować, dlatego w ruch poszedł cienkopis.



Czy tylko mnie przypomina ona robota? :P


Chyba jest mało komunijna.

4 komentarze:

Mrouh pisze...

Podoba mi się, chcoiaż nei wiem, czy komunijna. Nie znam się. Mnie by nie przeszkadzała. A nie kojarzy mi się z robotem tylko z emotikonką z przymrużonym oczkiem:-)

Juunka pisze...

Łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
Wróciłaś!!! Suuuper ^^

E tam, a co nawet i z tego, jeśli mało komunijna - bardzo twoja, i to się liczy!

:* (i nie uciekaj już!)

Jaszmurka pisze...

Wróciłaś! O_o
Tylko od grudnia Cię nie słyszałam ahahaha piiikuś

Najważniejsze, że się przemogłaś i w ogóle papieru dotknęłaś :P
Teraz będzie mam nadzieję częściej wzmianka jakaś na blogu? :>

buziole

Jaszmurka pisze...

oj nie wyświetliło mi się to, co napisałam w nawiasach...
napiszę jeszcze raz ahahaha

[przeciera oczy ze zdumienia]

o. to było na początku pierwszej wypowiedzi ahahaha